بگذار بگویمت...

بگذار بگویمت که از ناگفتن / این قافیه در دل رباعی خون شد

بگذار بگویمت...

بگذار بگویمت که از ناگفتن / این قافیه در دل رباعی خون شد

آغاز نامه

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ
اصلاً و ابداً اهل فضای مجازی نیستم ( اصلاح میکنم : نبودم ). علت اینکه تا به الآن وبلاگ نداشتم هم همین بوده. کلا زیاد نمی تونم ارتباطات ِ مجازی برقرار کنم. توی هر شبکه ی اجتماعی هم که عضو شدم و صفحه باز کردم، بیشتر از پنج شیش بار نتونستم بهش سر بزنم و الآن تمام صفحاتم تو شبکه های مختلف دارن خاک می خورن و احتمالا شدن پاتوق سوسکا !
اما خب یه چند وقتی بود که رفقا مرتب میگفتن چرا یه وبلاگ باز نمی کنی و هی اَندر فواید وبلاگ داشتن داد ِ سخن میدادن که باعث شد منم کم کم وسوسه اش بیفته به جونم! 
خلاصه بعد از کلی بالا و پایین کردن و زیر و زبر کردن با خودم، به این نتیجه رسیدم که این وبلاگ رو درست کنم... 
امیدوارم که این دفعه رو تا آخر کار وایسم و قضیه ی صفحات ِ اجتماعی پیش نیاد ! راستش خودم که فکر میکنم بعد از پنج تا پست گذاشتن، حوصله ام سر بره و بیخیال ماجرا شم!
واسه همینم تصمیم دارم 5 تا پُست رو که رد کردم و احتمال دادم که می تونم پا بر جا بمونم، بعد آدرس اینجا رو بدم به بَروبچ  :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۴
میم قاف میم

نظرات  (۳)

۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۱ محدثه پیرهادی
من کشفت کردم... :))
مبارکه...
خیلی کار خوبی کردی....
پاسخ:
بابا زبل خان!! 
تابلو شدیم رفت ...
واقعا موندم تو کارت!
۲۳ آبان ۹۳ ، ۲۳:۰۷ زهرا صالحی
منم خودم کشفت کردم :)
خانووم وقتی از وبلاگت میای تو وبلاگم، لینک مقصد توی آمار بازدیدهام میوفته
دیگه تکنولوژیه دیگه
انشالله همیشه پابرجا باشی
خوب کردی اومدی

پاسخ:
ای تو روح این تکنولوژی که نمیذاره رد ِ پای ِ آدم تو جاهای مختلف مخفی بمونه!
 :)
قربانت
چون شما خودت ما را کشف کردی، بیشتر اصلا خوش می گذره!
زهرا صالحی نیستم که به همه ی انواع و اقسام این تکنولوژی های بی ریخت مسلط باشم!
پاسخ:
چاکریم ! خیلی وقت بود کشفیده بودمت منتهی خواننده ی خاموش بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی