بگذار بگویمت...

بگذار بگویمت که از ناگفتن / این قافیه در دل رباعی خون شد

بگذار بگویمت...

بگذار بگویمت که از ناگفتن / این قافیه در دل رباعی خون شد

پادشاه فصل ها

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۳ ب.ظ

آسمانش را گرفته تنگ در آغوش

ابر ، با آن پوستین سرد نمناکش

باغ بی برگی ،

روز و شب تنهاست ،
با سکوت پاک غمناکش 

ساز او باران ، سرودش باد 

جامه اش شولای عریانی است

ور جز اینش جامه ای باید ،

بافته بس شعله ی زرتار پودش باد 

گو بروید ، یا نروید ،

هر چه در هر جا که خواهد ، یا نمی خواهد 

باغبان و رهگذاری نیست 

باغ نومیدان ،

چشم در راه بهاری نیست 

گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد ،

ور به رویش برگ لبخندی نمی روید ؛

باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست ؟

داستان از میوه های سر به گردونسای

اینک خفته در تابوت پست خاک می گوید 

باغ بی برگی

خنده اش خونی ست اشک آمیز 

جاودان بر اسب یال افشان زردش

می چمد در آن

پادشاه فصل ها ، پاییز 



به مناسبت آخرین روز از فصل ِمحبوب...

دلم میخواست اسم این وبلاگ، آخرین خط ِ شعر ِ بالا باشه اما نشد . شایدم یه روز تغییرش دادم...

بیست و ششمین پاییز  ِزندگی هم تموم شد



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۳۰
میم قاف میم

پادشاه فصل ها

نظرات  (۴)

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۱۷ کاظم لمسو
مطالب پر محتوایی دارید
شهادن نبی اکرم و امام مجتبی و امام رضا رو تسلیت عرض میکنم
پاسخ:
سلام
ممنون
من هم شهادت این بزرگواران رو تسلیت میگم

تمام شعر های وبلاگتون رو خودتون گفتید؟ 
دست خودم نیس، پاییز برای من فصل ستیز است...
با این همه ناز و کرشمه، رنگ و نگار، از همه ی عالم و آدم طلبکار است گویی...
پر رو شده است، اینقدر که پادشاهش خواندید!
جالب اینجا ست که چند سالی است که همه ی دوستانمان پاییزی شده اند :)
پاسخ:
هه هه :)
چقدر شاکی ای از پاییز !

یعنی دوستات همه اش متولد پاییز از آب در میان یا اینکه دوستدار پاییز شدن؟
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۲ محدثه پیرهادی
پاییز، "دیوانه کننده ی فصل ها" ست به نظرم...!
من خوشحالم که دارد تمام می شود...
حس می کنم یک بار سنگین را از دوشم برداشتند و گذاشتند روی قلبم...!

قدم شما مبارک است البته... :)
پاسخ:
ای بابا چرا همه تون با پاییز دشمنید؟! بیچاره چه بدی ای در حقتون کرده؟
اونوقت الان با زمستون مشکلی نداری؟
بارون، برف، ابر، مه... به این خوبی
من که فقط تو پاییز و زمستون زندگی می کنم.

تا حالا که قدمم مبارکی ای توش نبوده، ببینیم در آینده چی میشه.
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۷:۵۶ محدثه پیرهادی
زمستان را بسیار دوست می داریم...
:)
پاسخ:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی