بگذار بگویمت...

بگذار بگویمت که از ناگفتن / این قافیه در دل رباعی خون شد

بگذار بگویمت...

بگذار بگویمت که از ناگفتن / این قافیه در دل رباعی خون شد

چالش ِ بهار خوان

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ


کتابهایی که تصمیم دارم تا پایان تعطیلات نوروز،حتما بخوانم :

-- آیینه ی جادو (شهید سید مرتضی آوینی)

-- دنیای قشنگ نو (آلدوس هاکسلی)

-- دایی وانیا (آنتوان چخوف)

-- عقاید یک دلقک (هانریش بل)

-- مبادی سواد بصری (دونیس اِ داندیس)

-- راهنمای خلاقیت فیلمنامه نویس (لیندا سیگر)


و مروری دوباره هم بر کتاب "مدیریت چشم مخاطب" نوشته ی محمد حسین نیرومند، خواهم داشت، ان شاء الله.


پ.ن : در صفحه ی اینستاگرامم آدم های زیادی رو به این چالش دعوت کردم. اینجا هم میگم هرکس دوست داره از تعطیلاتش استفاده ی مفید کنه، اسم کتاب هایی رو که میخواد بخونه، تو صفحه اش منتشر کنه.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۴
میم قاف میم

چالش بهار خوان

نظرات  (۷)

این روس های لعنتی حتی اسم کتابهاشون هم جذابه.به نظرم باید خونده باشمش یه خاطره محوی تو ذهنمه ازش.
این عقاید یک دلقک رو هم خیلی تعریف میکردن اما فقط بد نیست! همین. ولی تو بخون :)
راجع به بقیه شون نظری ندارم...
پاسخ:

عه! پس عقاید یک دلقک رو خوندی؟

وقتی خوندی اون دایی وانیا و دنیای قشنگ نو رو امانت بده منم بخونم
بعد هم فکر نکن خوندن اینها راحته ها
باید وقت بذاری برای این همه کتاب
پاسخ:
باعشه میدم بخونی :)
ایشالا مهمونی رفتن و اومدن اذیت نکنه، میخونم
البته من دست بالا گرفتم که لاقل 3 تا رو بخونم
اوهوم. بد نیست. برای شخصیت پردازی به درد میخوره ولی خب سلیقه ی من یک سلیقه ی کلاسیکه با این چیزها جور در نمیاد.
پاسخ:
اوکی
:)
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۹ زهرا صالحی‌نیا
من چهار ساله دارم عقاید یم دلقک رو میخونم
منم تو برنامه ام دارم این عید بخونمش
امیدوارم
پاسخ:
یعنی ۴ ساله که تموم نمیشه؟!  :o
یعنی از مدل عکست هم میشه فهمید روشنفکری!

برای چی آیینه جادو رو گذاشتی زیر اون یکی؟! واقعا که!!

بگم تا الان داشتین چی میخوندین؟ بگم؟...
پاسخ:
عالیییییی بود
کلی خندیدم D:
بگو بگو :)
سلام.
چه خوب که پیدام کردی. چنتا کتاب شعر بین کتاب هایی که میخوای بخونی کمه فکر کنم.
پاسخ:
آره راست میگی باید به جای یکی از اینا یه کتاب شعر میذاشتم. اینطوری حال و هوام هم بهاری تر میشد 
موفق باشید
پاسخ:
ممنون 
شما هم هم چنین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی