بگذار بگویمت...

بگذار بگویمت که از ناگفتن / این قافیه در دل رباعی خون شد

بگذار بگویمت...

بگذار بگویمت که از ناگفتن / این قافیه در دل رباعی خون شد

آرزوهایم برای 1394

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ

آرزوهای من برای سال 94 :

1- اولین و مهمترینش این است که دوست دارم امسال علائم ِ قطعی ِ ظهور، یکی پس از دیگری آشکار شوند و در نهایت هم چشممان به جمال امام زمانمان روشن شود.

2- سلامتی ِ کامل ِ مادرم برگردد و بیماری دلهره آور ِ او، برای همیشه ریشه کن شود (دوست دارم تمام بیماری های دلهره آور در تمام دنیا، ریشه کن شوند)

3- رهبر عزیزمان سلامت و تندرست باشد.

4-  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    این مورد را نمی توانم بگویم.

5- دلم میخواهد من و تمام رفقایی که در مسیر کاریمان مصمم هستیم، پیشرفت های بزرگ و چشمگیر داشته باشیم و امسال سال پروژه ها و تولیدات خوب در عرصه ی فیلمسازی باشد.


خواهش می کنم برای این پنج آرزو دعا کنید. البته همین که سه تای اول محقق شود برایم کافی است.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۲
میم قاف میم

نظرات  (۵)

من اول برای مورد 4 دعا می کنم ، چون هیجانش بیشتره..:)
بعد 3 و 2 توامان ، بعد 5، مورد یکم که می دونم به دعای گربه سیاهه بارون نمیاد :(
پاسخ:
:))
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۰۱:۰۷ محدثه پیرهادی
به امید خدا... ان شاءالله...

من مورد چهار رو فاش می کنم... به تلافی آبروریزی که سر فنجون ها کردی :)
پاسخ:
آخه مگه میدونی چیه که فاش کنی؟ نه خدایی!
به امید خدا، ان شاالله که به بهترین وجه آرزوهات برآورده بشه...
 و هرچی که خیره برای همه ی بچه ها و کلی سلامتی، دلخوشی و کلی شادی و عروسی، مامان شدن، فیلم ساختن، فیلم نامه نوشتن و کتاب چاپ کردن و دکتر شدن و خونه ی قدیمی خریدن و چیزهای زیاد یاد گرفتن و خوشحال کردن خانواده ها و کلی رشد و بزرگ شدن، خلاصه هرچی خوبه برای همه مون...
پاسخ:
قربونت :))
همه اش یه ور خونه قدیمی خریدن یه ور!
امان از وقتی که ادم دیگه ارزویی هم نداره...
پاسخ:
هعی  :(

شماره ی 1 که حتما آرزوت هست 
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۰۸ زهرا صالحی‌نیا
منم برای 4 دعا میکنم :دی


پاسخ:
D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی