بگذار بگویمت...

بگذار بگویمت که از ناگفتن / این قافیه در دل رباعی خون شد

بگذار بگویمت...

بگذار بگویمت که از ناگفتن / این قافیه در دل رباعی خون شد

قدم ِنو رسیده

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ق.ظ
امروز نسخه ی نهایی شده ی فیلم ِ "سپیدی" بعد از اصلاح ِ رنگ به دستمان رسید و از دست ِ ما مستقیم به سمت ِ جشنواره ی عمار رهسپار شد. تبریک به دوست جانم، مریم، که بالاخره بعد از 2 ماه استرس امروز یه نفس راحت کشید...

امروز از ظهر که "سپیدی" به دستمان رسید تا شب، هشت بار آن را تماشا کردم. چهار بار با رفقا و اساتید، دو بار با خانواده و دو بار به تنهایی. در هر دور تماشای فیلم، من بیشتر مشتاق بودم که صندلی ام را برگردانم و رو به تماشاچیانی که برای اولین بار فیلم را می دیدند، بنشینم و فقط به چهره ی آنها نگاه کنم. البته چون امکان این کار نبود، سعی کردم زیر چشمی چهره ها را زیر نظر بگیرم. 

فیلم نزدیک به 9 دقیقه است. پدرم بعد از تمام شدن تیراژ ِ آخر، گفت : "همیییییییییییین؟!! من فکر کردم فیلم تازه میخواد شروع شه!!!"  و من دیگر حرفی برای گفتن نداشتم.

برادر ِ سخت پسندم از فیلم خوشش آمد و برای اولین بار در عمرش، یک فیلم ایرانی را مسخره نکرد.

"سپیدی" حالا بچه ی یکی یک دانه ی مریم است و البته ی همه ما که در ساختش مشارکت داشتیم نسبت به او (موءنث) احساس خاله بودن داریم. آنقدر برای "سپیدی" جانمان ذوق داریم که همین طور راه به راه به خودمان سور می دهیم!
تصمیم داریم همین جور پشت سر هم دیگران را دعوت کنیم که بیایند و ببینندش و البته چون خیلی خیلی دوستش می داریم، دهان هر کس را که بخواهد به او نگاه ِ انتقادی داشته باشد، آسفالت می کنیم.  

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۸
میم قاف میم

فیلم سپیدی

نظرات  (۵)

۲۸ آذر ۹۳ ، ۰۰:۵۹ زهرا صالحی
تکبیــــــــــــــــــــر

جای منم خالی دیگه!!!!
دیگه بی من سور می‌دید؟
حیف اون بستنی ها و شیرپسته هاااا

می‌شه بدید ما هم به خانواده مون نشون بدیم این یکی یک دانه رو؟
پاسخ:
الله اکبر... الله اکبر... 

بعععله جای شما که خالی اما چیکار کنیم که پیدات نیست؟!
اون بستنی ها و شیر پسته ها که فراموش نمیشه و ایشالا جبران میشه     P:

از مامانش اجازه بگیر که نشون بدی :)
۲۸ آذر ۹۳ ، ۰۲:۲۵ محدثه پیرهادی
با تشکر فراوان از این همه روحیه ی نقدپذیری... :)

مهم ترین نقدی که به فیلم وارده اینه که از اتاق 238 تشکر نکردید... مطمئنم هرگز نمی بخشدتان...!

پاسخ:
من هی گفتم اتاق 238 رو هم بنویسیما اما کسی بهم اهمیت نداد :(
حالا ایشالا هر موقع خودم فیلمی ساختم همچین اتاق 238 رو برند کنم که حالشو ببرین :)

نسبت به کلمه سیدخندان آلرژی پیدا کردم!
پاسخ:
اصلا من از قبلم به این کلمه آلرژی داشتم.
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۱ محدثه پیرهادی
آفرین...
من از این به بعد فقط از تو حمایت می کنم... :)
پاسخ:
 P:

(:


من که نسخه ی قبل نهایی را دارم ببین چه زجری می کشم که هم می خواهم نشانش بدهم و هم حیفم میاد که این نسخه ی نهایی اش نیست!
 من از نظر منتقدان استقبال می کنم و البته جواب هم دارم در آستین ها..
پاسخ:
خدایی حیفه باید نهایی رو ببینن بعد قبل نهایی رو ببینن که مقایسه کنن.
شما از اون خاله منعطفایی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی